Followers

| |

Saturday, June 13, 2020

Video Toturial Ringkas penggunaan Google Form


Video ini adalah Toturial Ringkas cara penggunaan Google Form bagi menghasilkan tugasan ataupun soalan kuiz buat murid sekolah. Bentuk soalan yang akan dihasilkan adalah berbentuk "multiple choice".

0 comments:

Post a Comment

Laman Blog Sains Sekolah Rendah ini diwujudkan Khas untuk guru-guru Sains Sekolah Rendah. Anda dipelawa untuk berkongsi apa-apa bahan dan pautan yang berkaitan dengan P&P Sains Sekolah Rendah. Oleh itu sekiranya Guru-guru yang mempunyai apa-apa bahan berkaitan Mata Pelajaran Sains atau Panitia Sains (sptr ;- Bahan P&P, Rancangan Tahunan, Sukatan Pelajaran, PEKA, Soalan Peperiksaan, Soalan Ujian bulanan dll) bolehlah dikumpulkan di laman blog ini. Semoga blog ini menjadi satu laman bagi guru-guru sains untuk memuat turun pelbagai bahan sains & berkongsi pandangan bersama-sama. Sila emailkan bahan tersebut ataupun emaikan link (URL) ke primaryscience@ymail.com

* Sekiranya terdapat ketidaksesuaian ayat, kesalahan atau kesilapan bahasa dan sebagainya terhadap bahan yang terdapat pada blog ini, diharap diperbetulkan sendiri.

Related Posts with Thumbnails