Followers

| |

Saturday, January 8, 2011

Sistem e-Penyata Gaji dan Laporan (Print Slip Gaji)

Sistem e-Penyata Gaji dan Laporan bagi Kakitangan Kerajaan
(Cara Nak Print Penyata Gaji Kakitangan Kerajaan)

Sistem ini dilaksanakan selaras dengan Surat Pekeliling Akauntan Negara Malaysia Bilangan 3 Tahun 2010. Perisian yang diperlukan adalah Web browser seperti Internet Explorer (IE) atau FireFox adalah digunakan untuk akses Sistem e-Penyata Gaji dan Laporan. Untuk memaparkan maklumat penyata gaji bulanan dan penyata gaji tahunan, perisian PDF reader seperti Adobe Reader adalah digunakan.
Capaian masuk ke sistem e-Penyata Gaji & Laporan adalah melalui laman web rasmi Jabatan Akauntan Negara Malaysia iaitu www.anm.gov.my. Untuk mengakses, klik laman web Jabatan Akauntan Negara.
 


Bagi pengguna kali pertama sila klik pada "Pertama Kali Mendaftar" untuk mendaftarkan diri anda terlebih dahulu. Pastikan password anda dingati bagi digunakan pada masa akan datang.



2 comments:

AfiffMS said...

Sekarang slip gaji tak macam dulu, siap ada sistem e-Penyata gaji lagi. Tak payah sibuk nak koyak bucu slip penyata gaji.

Payslip Gaji said...

Sesiapa perlukan khidmat kiraan gaji dan payslip, whatsap saya +60196768941 atau email slipgajimalaysia@gmail.com
Untuk yg bekerja saja.

Post a Comment

Laman Blog Sains Sekolah Rendah ini diwujudkan Khas untuk guru-guru Sains Sekolah Rendah. Anda dipelawa untuk berkongsi apa-apa bahan dan pautan yang berkaitan dengan P&P Sains Sekolah Rendah. Oleh itu sekiranya Guru-guru yang mempunyai apa-apa bahan berkaitan Mata Pelajaran Sains atau Panitia Sains (sptr ;- Bahan P&P, Rancangan Tahunan, Sukatan Pelajaran, PEKA, Soalan Peperiksaan, Soalan Ujian bulanan dll) bolehlah dikumpulkan di laman blog ini. Semoga blog ini menjadi satu laman bagi guru-guru sains untuk memuat turun pelbagai bahan sains & berkongsi pandangan bersama-sama. Sila emailkan bahan tersebut ataupun emaikan link (URL) ke primaryscience@ymail.com

* Sekiranya terdapat ketidaksesuaian ayat, kesalahan atau kesilapan bahasa dan sebagainya terhadap bahan yang terdapat pada blog ini, diharap diperbetulkan sendiri.

Related Posts with Thumbnails